اخبار

استقبال از اندروید ۱۳ به لطف سامسونگ بیشتر از نسخه‌های قبلی است

بر اساس جدیدترین داده‌های منتشر شده از طرف گوگل، حدود ۱۲ درصد از تمام گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی از اندروید ۱۳ استفاده می‌کنند. به طور کلی، سرعت نصب و استفاده از اندروید‌ ۱۳ بیشتر از نسخه‌های قبلی محسوب می‌شود. اما سوال اصلی اینجاست که چرا استقبال از این نسخه افزایش پیدا کرده؟ در جواب این سوال باید به سامسونگ اشاره کنیم.

به طور مشخص سامسونگ تنها شرکت بزرگ سازنده‌ی گوشی‌های اندرویدی است که توجه زیادی را به آپدیت گوشی‌های خود نشان می‌دهد. این شرکت با سرعت زیادی رابط کاربری One UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ را برای تعداد زیادی از گوشی‌های خود منتشر کرده و به لطف همین کار، حالا درصد قابل توجهی از کاربران از اندروید ۱۳ بهره می‌برند.

برای اینکه بهتر این موضوع را درک کنید، باید بگوییم که قبل از پایان سال ۲۰۲۲، بیش از ۴۰ گوشی سامسونگ اندروید ۱۳ را دریافت کرده بودند. در ضمن سامسونگ همچنان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی شرکت‌های اندرویدی است و بنابراین هر ساله میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان گوشی‌های این شرکت را خریداری می‌کنند و از سرعت بالای دریافت آپدیت بهره‌مند می‌شوند.

در ضمن به غیر از گوگل، شرکت‌هایی مانند اوپو، وان‌پلاس و ریلمی هم سرعت عمل بالایی برای انتشار آپدیت اندروید ۱۳ نشان داده‌اند. یکی از نکات قابل توجه این آمار این است که همچنان اندروید‌ ۱۱ با داشتن سهم ۲۳.۵ درصدی، محبوب‌ترین نسخه‌ی اندروید محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *